Certyfikat wiarygodności biznesowej to zaświadczenie, które jest gwarancją profesjonalizmu i wysokiej jakości usług firmy. Certyfikat ten mogą pozyskać jedynie wyselekcjonowane przedsiębiorstwa, które spełniają wysokie kryteria. Jakie warunki muszą być odhaczone, aby uzyskać certyfikat wiarygodności biznesowej?
Podstawowym warunkiem jaki musi być spełniony przez firmę jest płynność finansowa
Jedynie przedsiębiorstwa, które mogą pochwalić się znikomym zadłużeniem i płynnością finansową mają szanse na zdobycie certyfikatu wiarygodności biznesowej. Eksperci dokonują specjalistycznej analizy finansowej przedsiębiorstwa ubiegającego się o certyfikat. Na jej podstawie decydują, czy dana firma zasługuje na miało wiarygodnego biznesu.
Certyfikat wiarygodności biznesowej to gwarancja profesjonalizmu
Niestety tylko 1 % wszystkich firm w Polsce zdobyło certyfikat. Przedsiębiorstwa, które są w gronie szczęśliwych posiadaczy to ustabilizowane finansowo organizacje. Są to firmy, które charakteryzuje profesjonalizm i wysoka jakość świadczonych usług. Dodatkowo stabilna pozycja na rynku sygnowana jest znaną i rozpoznawalną marką. Certyfikat potwierdza rentowność przedsiębiorstwa.
Posiadanie certyfikatu przynosi firmie wiele korzyści
Certyfikat wiarygodności biznesowej jest gwarancją profesjonalizmu, więc posiadanie go wpływa pozytywne na wizerunek firmy. Przekłada się to na zyski i wzrost liczby klientów przedsiębiorstwa. Ze względu na fakt, że zdobycie certyfikatu nie jest proste, dodaje on prestiżu i podnosi morale marki. Dzięki temu istnieje szansa wyprzedzenia konkurencji na rynku. Wizerunek takiej firmy jest bardziej wiarygodny i profesjonalny. Wpływa to także na lepszą pozycję w oczach potencjalnego klienta. Certyfikat wiarygodności biznesowej świadczy o tym, że interesy z przedsiębiorstwem posiadającym go, odbywają się bez komplikacji, zwłaszcza tych związanych z problemami finansowymi. Klienci chętniej współpracują, a firma lepiej prosperuje.